بهترین مواد غذایی برای چربی سوزی -آکا

1395/02/04

سایت سلامتمقالات پزشکی و بهداشتی

آکاایران: اجازه دهید صادق باشیم. در این دنیا هیچ ماده غذایی جادویی وجود ندارد که بتواند تمامی چربی های شکمی شما را به آسانی آب کند. برای اینکه چربی شکمی کمتری داشته باشید باید شکر کمتری مصرف نمایید، مواد غذایی ناسالم را حذف کنید، خوب بخوابید، سطح استرس خود را کنترل کنید و از تمرینات ورزشی صحیحی بهره مند شوید.  بعد از اینکه تمامی موارد را انجام دادید باید به دنبال روشی باشید که این چربی دیگر باز نگردد. در این مقاله قصد داریم موادی را معرفی کنیم که بر اساس مطالعات انجام شده بهترین مواد برای سوزاندن و کاهش چربی هستند و می توانند به شما کمک کنند چربی بیشتری در شکم  ذخیره نکنید.

,[categoriy]

بهترین مواد غذایی برای چربی سوزی -آکابهترین مواد غذایی برای چربی سوزی -آکا

آکاایران: بهترین مواد غذایی برای چربی سوزی

به گزارش آکاایران: شاید شما هم از دیگران شنیده اید که مصرف آب گرم با لیمو به هنگام بیدار شدن از خواب ،می تواند سیستم گوارش بدن را حمایت کند. استفاده از آب لیمو قبل و در هنگام وعده های غذایی نیز می تواند  مفید باشد. پلی فنولی که در لیمو وجود دارد افزایش وزن را سرکوب می کند و از تجمع چربی در بدن جلوگیری می نماید. شما می توانید کمی آب لیموی تازه را به آب اضافه کنید یا آن را روی سالاد و ماهی خود بریزید.

,[categoriy]

دارچین می تواند سطح گلوکز خون را کاهش دهد زیرا خالی شدن معده را کند می کند و احساس سیری سریع تر حاصل می شود. مطالعات انجام شده نشان می دهد که دارچین تعادل گلوکز را در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ بهبود می بخشد. به همین خاطر این ماده بهترین گزینه برای مبارزه با دیابت محسوب می شود.  یک و نیم قاشق چایخوری از دارچین می تواند برای شما بسیار مفید باشد. فقط مطمئن شوید که دارچین تازه است زیرا  در اثر گذشت زمان، پلی فنول و مواد فعال موجود در آن از بین می رود.

همچنین بخوانید: خواص دارچین

  1. فلفل قرمز:

,[categoriy]

فلفل قرمز به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید و یکی از بهترین گزینه ها برای کاهش وزن محسوب می شود. مطالعات انجام شده نشان می دهد که کپسایسین می تواند سرعت متابولیسم بدن را افزایش دهد و باعث سوزاندن چربی بیشتری در بدن گردد.

  1. زردچوبه:

,[categoriy]

التهاب معمولا در هر بیماری دیده می شود. شما می توانید از خاصیت ضد التهابی زردچوبه به نفع خود استفاده کنید. مطالعات انجام شده نشان می دهد که ماده فعال موجود در زردچوبه به نام کورکومین می تواند چاقی را کاهش دهد و به درمان بیماری های مختلف کمک نماید. اگر به طور مرتب از زردچوبه استفاده نمی کنید و می خواهید از مزایای ضد التهابی آن بهره مند شوید، می توانید از مکمل های موجود استفاده نمایید.

همچنین بخوانید: خواص زردچوبه

  1. دانه کتان:

,[categoriy]

دانه کتان تازه مقالات پزشکی و بهداشتی - بسیار عالی از آلفا لینولنیک اسید است که می تواند به کاهش التهاب و تعادل هورمون های بدن کمک کند. مطالعات انجام شده نشان می دهد که  دانه کتان می تواند باعث کاهش وزن گردد و  التهاب را کاهش دهد. همیشه از دانه کتان ارگانیک استفاده کنید.

healthmag.ir/

مقالات پزشکی و بهداشتی -

برچسب ها :


اشتراک گذاری

گزارش تخلف



برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان «بهترین مواد غذایی برای چربی سوزی -آکا» اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری:
منبع این خبر سایت ( آکا ایران ) است و پورتال سیحو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد (sh-14100) را همراه با ذکر موضوع به شماره 50002030405034 پیامک فرمایید
برچسب ها : بهترین غذایی
منبع : آکا ایران

تبلیغات



جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات