ورزش پرطرفدار برای شکم بزرگ و کوچک کردن آن -آکا

1395/02/04

سایت سلامتمقالات پزشکی و بهداشتی

,[categoriy]

ورزش پرطرفدار برای شکم بزرگ و کوچک کردن آن -آکاورزش پرطرفدار برای شکم بزرگ و کوچک کردن آن -آکا

آکاایران: ورزش پرطرفدار برای شکم بزرگ و کوچک کردن آن

آکاایران: با مداومت بر این ورزش پرطرفدار و بسیار جواب ده می توانید به راحتی چربی های شکمتان را آب کنید.

به گزارش آکاایران: چرا دراز و نشست به کاهش وزن شما کمک نخواهد کرد؟

همه ما این صحنه را دیده ایم : مردان و زنانی که به تشک های تمرین چسبیده اند و به طرز وحشیانه ای ست های متعدد دراز و نشست را انجام می دهند، تا زمانی که سوزش عضلات شان را حس کنند. اما آیا دراز و نشست واقعا به شما کمک می کند که وزن کم کنید و به عضلات شکم شش تکه دست یابید؟ پاسخ کوتاه این است: نه. دراز و نشست، یک تمرین اساسی است که مرکز بدن را تقویت می کند اما به شما کمک نمی کند که چربی بسوزانید.

 
مزایای سلامتی تمرینات تقویت کننده مرکز بدن

فواید سلامتی مربوط به تمرینات تقویت کننده مرکز بدن غیر قابل انکار هستند. تمرینات شکمی نه تنها اعتماد به نفس شما را افزایش می دهند و اندام تان را خوش فرم تر می کنند بلکه به بهبود تعادل و هماهنگی شما نیز کمک کرده و همچنین تکیه گاه لازم برای ستون فقرات شما را فراهم می کنند.

عضلات شکم شما اساسا کل بدن تان را نگه می دارند، به همین دلیل قطعا مهم است که میان تنه تان را تمرین دهید. اما اگر هدف تان این است که اندامی شبیه افراد روی جلد مجلات داشته باشید، ایجاد چند تغییر در سبک زندگی تان ضروری است.

 
سوزاندن چربی مستلزم انجام کاردیو است

واضح است که فعالیت قلبی عروقی شدید برای کاهش وزن ضروری است. اما این واقعیتی است که باید با آن روبه رو شوید: تمرینات روزانه شکمی به تقویت فیبرهای عضلانی درمیان تنه تان کمک می کند اما لایه چربی روی عضلات شکمتان را آب نمی کند. اگر در حال حاضر سعی دارید وزن کم کنید، باید به تمرینات تقویت کننده مرکز بدن تان، کاردیوی کافی اضافه کنید. این بدان معنا نیست که شما باید مانند یک قهرمان تمرین کنید، اما قطعا به تمرینات با شدت متوسط تا بالا نیازدارید. فعالیتی را انتخاب کنید که از آن لذت می برید. به یاد داشته باشید که کاردیو لزوما مستلزم دویدن سریع نیست.

فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری، پیاده روی و شنا، همگی برای کاهش وزن مناسب هستند. برای مؤثر تر کردن تلاش های کاهش وزن تان، درهفته حداقل ۱۵۰ دقیقه تمرین کاردیو انجام دهید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : فقط 4 قدم تا از بین بردن چربی شکم تان فاصله دارید

 
داشتن یک رژیم غذایی سالم

اگر یک رژیم غذایی سالم را با یک برنامه تمرینی کامل ترکیب نکنید، به سادگی به نتایج مورد نظرتان نمی رسید. هرچند ایرادی ندارد که گاهی اوقات چیزبرگر یا پیتزا بخورید اما بسیار مهم است که در روز حداقل ۵ فنجان میوه و سبزی بخورید و همچنین پروتئین های سالم مصرف کنید. منابع سالم پروتئین عبارتند از سینه مرغ، گوشت گاو بدون چربی و غذاهای دریایی. همچنین توصیه می شود که به مقدار غذایی که مصرف می کنید، به دقت توجه کنید.

چرا دراز و نشست به کاهش وزن شما کمک نخواهد کرد

اگرچه لزوما نیازی به شمارش کالری نیست اما مهم است به یاد داشته باشید که به منظور کاهش وزن، باید کسری کالری پیدا کنید. خوردن حدود ۳۵۰۰ کالری در هفته یا ۵۰۰ کالری کمتر در روز، در مدت ۷ روز منجر به ۵۰۰ گرم کاهش وزن می شود.

حرف آخر

دراز و نشست به کاهش وزن شما کمک نمی کند اما این بدان معنا نیست که شما باید عضلات شکم تان را به حال خود رها کنید. عضلات شکم شما عملا از هر بخش بدن تان پشتیبانی می کنند، از جمله ستون فقرات. این بدان معناست که تمرینات تقویت کننده ی مرکز بدن، یک بخش حیاتی از تمام برنامه های کامل تمرینی هستند. به عنوان بخشی از رژیم تمرینی جدیدتان، یک رژیم غذایی سالم را با فعالیت کاردیوی اضافی ترکیب کنید.هرچند ممکن است این نکات ساده به نظر برسند اما مهم است که بدانید محدود کردن خودتان به یک حصیر ورزش و به هم فشردن میان تنه تان به طور مدام، شما را به نتایج مورد نظرتان نخواهد رساند.

مقالات پزشکی و بهداشتی -

برچسب ها :


اشتراک گذاری

گزارش تخلف



برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان «ورزش پرطرفدار برای شکم بزرگ و کوچک کردن آن -آکا» اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری:
منبع این خبر سایت ( آکا ایران ) است و پورتال سیحو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد (sh-14381) را همراه با ذکر موضوع به شماره 50002030405034 پیامک فرمایید
برچسب ها : پرطرفدار
منبع : آکا ایران

تبلیغات



جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات