تا زمانی که فیلم به پول نزدیک نشود، موفق نخواهد شد

ما باید سینمای خود را به بازار جهانی نزدیک کنیم و به مخاطب نهایی خود برسانیم و واسطه‌ها را از سر راه برداریم.

علیرضا شجاع‌نوری بازیگر سینمای کشورمان، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: به طور کلی برگزاری جشنواره در ایران، مانند پریدن با چتر از هواپیماست. تا زمانی که به زمین نرسیم، نمی‌توان نتیجه گرفت چتر خوب عمل کرده یا نه!

بازیگر فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» ادامه داد: این رویداد فرهنگی بین‌المللی، تازگی خاص خود را دارد و صرفا بر اساس تجربه‌ای که از برگزاری جشنواره‌های دیگر داشته‌ایم، بنای آن را گذاشتیم.

وی در خصوص اینکه بحث مالی چقدر به سینما کمک می‌کند، عنوان کرد: تا زمانی که فیلم به پول نزدیک نشود، موفق نخواهد شد. سینمای شوروی سابق، فیلم‌ها را برای کشورهای مختلف رایگان ارسال می‌کرد؛ اما آمریکا یک نمایش اینگونه نداشت. وقتی تماشاچی جویا باشد، فیلم خود را پیدا می‌کند. ما باید سینمای خود را به بازار جهانی نزدیک کنیم و به مخاطب نهایی خود برسانیم و واسطه‌ها را از سر راه برداریم.

شجاع نوری خاطرنشان کرد: کارگردان ما باید پیام خود را به چشم، گوش و دل مخاطب نهایی برساند. برای این کار تنها راه حل این است که بازارهایی برای خودمان ایجاد کنیم و فرهنگ خود را به جهان نشان دهیم.

انتهای پیام/


برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان «تا زمانی که فیلم به پول نزدیک نشود، موفق نخواهد شد» اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری:
منبع این خبر سایت ( باشگاه خبرنگاران ) است و پورتال سیحو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد (sh-15867) را همراه با ذکر موضوع به شماره 50002030405034 پیامک فرمایید
منبع : باشگاه خبرنگاران

تبلیغات



جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات