چگونه می توان سوابق بیمه ای را اضافه کرد؟

جامعه > مشکلات مردم - کسانیکه قبلا شاغل بودند و بیمه نشدند می توانند با ارائه مدارک در هیاتهای حل اختلاف وزارت کار مشکل خود را حل کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: میخواستم بپرسم که اگر من قبلا در سالهای 83و84در جایی به مدت 24 ماه مشغول کار بوده باشم ولی فقط حد اقل حقوق ان موقع را میگرفتم ( بدون داشتن قرارداد کار فی ما بین و بیمه ) ولی الان میتوانم گواهی اشتغال بکار در ان سالها را از کارفرما بگیرم و نیز کاسبها همسایه هم شاهد هستند و گواهی خواهند داد.(استشهاد محلی) سوالم این هست که میتوانم این مدت 2 سال را به سنوات بیمه ام اضافه کنم؟راهکارش چیست؟جریمه اش چقدر خواهد بود؟


در این باره روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد: بله به شرط این که مدارک لازم برای تایید کارکرد شما مثل قرارداد کار، فیشهای دریافت حقوق یا لیست بانکی واریز حقوق، برگه های حضور غیاب و...بتوانید ارائه دهید. البته اخذ گزارش از کارکنان محل کار نیز مفید است. در هر حال به هیاتهای حل اختلاف وزارت کار مراجعه و از کارفرمای خود بابت عدم اجرای ماده 148 قانون کار شکایت کنید.

45232


برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان «چگونه می توان سوابق بیمه ای را اضافه کرد؟» اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری:
منبع این خبر سایت ( خبر آنلاین ) است و پورتال سیحو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد (sh-16178) را همراه با ذکر موضوع به شماره 50002030405034 پیامک فرمایید
برچسب ها : چگونه سوابق اضافه
منبع : خبر آنلاین

تبلیغات



جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات