برندهای لوازم آرایشی به ایران چشم دوختند/یک بازار 4 میلیارد دلاری

اقتصاد > بازرگانی - با برداشته شدن تحریم های ایران، تاجران و شرکت محصولات آرایشی و بهداشتی به دنبال آن هستند که برندهای مطرح جهان را به ایران بیارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق آمار ها ایران بیشترین فروش را در لوازم آرایش در خاورمیانه دارد و بازار با ارزش بیش از ۴ میلیارد دلار در سال است. از سوی دیگر ایران در منطقه خاورمیانه،  ایران کشوری است که بیشترین سالن های آرایشی را دارد.

حالا با لغو تحریم های اقتصادی برخی تجار جهانی  نگاه ویژه ای به این بازار دارند بطوریکه فتحی دسمال، یکی از این تجار فکر می کند زمان آن رسیده که برندهای مطرح جهان را به ایران ببرد.

او که اصالتا ایرانی و متولد امارات است در مصاحبه ای می گوید: از آن جایی که محصولات تقلبی در بازار ایران زیاد است، ایرانی ها تشنه هر آن چیزی هستند که واقعی، اصلی و از غرب وارد شده باشد.

از سوی دیگر مدیر عامل کیف دستی های Longchamp در مصاحبه ای گفت:« ایران پتانسیل خوبی برای بازار لوازم آرایشی است ولی ما هنوز دنبال شرکای خوب هستیم.»

حتی در زمان تحریم ها هم مغازه های مستقل می توانستند آخرین کلکسیون برندهای جهانی مانند Dolce & Gabbana ، Louis Vuitton ، Gucci و Roberto Cavalli را به مشتریان ارائه دهند.

فتحی برنامه دارد تا یکی از برندهای خود را به ایران بیاورند. Jetset نیز به ایران می آيد.

منبع: فورچون

22439


برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان «برندهای لوازم آرایشی به ایران چشم دوختند/یک بازار 4 میلیارد دلاری» اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری:
منبع این خبر سایت ( خبر آنلاین ) است و پورتال سیحو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد (sh-7343) را همراه با ذکر موضوع به شماره 50002030405034 پیامک فرمایید
منبع : خبر آنلاین

تبلیغات



جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات